Hranice mezi PR, marketingem i obchodem nikdy nebyla tenčí.
S publikem komunikujeme v reálném čase a o to hlubší musí být příprava kampaně. Efektivní nastavení kampaně dnes již umožňuje měřitelnost digitálního PR.
Vítáme novou posilu
Mediální analýzy a monitoring médií získali další novou tvář. Naše oddělení se rozšířilo o analytičku Barboru Vaškovou.
Bára vystudovala obor Sociální a mediální komunikace se specializací na marketingovou komunikaci a věnovala se problematice budování a působení značky.
Do naší agentury se probojovala přes náročné výběrové řízení na pozici mediálního analytika a bude zodpovídat i za monitoring médií pro naše klienty.
Zařídíme, aby média Váš produkt milovala a dostaneme Vaši značku mezi lidi.
Dovolte zákazníkům poznat Vaši lidskou stránku, seznamte se s nimi osobně.
Ochráníme Vaši pověst i tržby, zvládáme i nejtěžší krizové situace.
Sledujeme a vyhodnocujeme vše, co Vás zajímá. Analyticky a graficky zpracováváme na míru pro Vaše potřeby.
Nebojte se kamery! Naučíme Vás komunikovat s médii, co říct, kdy to říct, jak, čemu se vyvarovat a jakým způsobem
Komunikační strategie pro internet – diskuze, blogy, sociální sítě, online média, reputation management